Search

האסון בכביש 6: הרוגי תאונת הדרכים הקטלנית יובאו למנוחות - וואלה!

האסון בכביש 6: הרוגי תאונת הדרכים הקטלנית יובאו למנוחות - וואלה!

"המשפחה נחטפה בשבריר שניה": הרוגי התאונה בכביש 6 מובאים למנוחות
צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

כ-200 בני אדם מלווים היום (חמישי) למנוחות את הרוגי תאונת הדרכים בכביש 6, אירנה דודינסקי בת ה-32, בתה ענת רוזנברג בת ה-13 והתינוק שיולד לאחר התאונה ומותו נקבע בבית החולים. גם ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, הגיע ללוות את בני המשפחה בבית העלמין תל רגב.

"הלב נקרע והמוח לא מסוגל להאמין ולהבין", אמר אבן צור. "אירנה וענת, אם ובתה, ורוברט, תינוק שעוד לא זכה לראות אפילו אור יום אחד, מונחים כאן לפנינו ומספרים סיפור בלתי נתפס. בשבריר שניה נחטפה המשפחה הזו מאיתנו, נקרעה והתרסקה. קריית ים כולה מתאבלת עליכן אירנה וענת. כל כך נורא המראה הזה לפנינו שאין שום מילה שתוכל לנחם. סרגיי תהיה חזק בשביל אליסה ושלא תדעו עוד צער".

בן זוגה של אירנה, סרגיי צ'בוטרב, שנהג ברכב בעת התאונה, זומן אתמול בחקירה בחשד שאיבד שליטה על הרכב, התנגש במעקה בטיחות ואז ברכב מסחרי אחר. כתוצאה מכך הביא למותם של שלושת בני משפחתו ולפציעתם של חמישה מנוסעי הרכב המסחרי באורח קל. בחקירתו טען צ'בוטרב כי עד לרגע התאונה, הנסיעה הייתה שגרתית לחלוטין. עם זאת, ברגע שהדליק את המזגן, אדים התפשטו ברכב ונכנסו לו לעיניים. הוא אמר כי מצמץ לרגע באופן בלתי רצוני, ואז אבדה לפתע השליטה על הרכב.

חבריו של צ'בוטרב סיפרו עליו כי מדובר בנהג מקצועי, הנוהג כ-300 קילומטרים ביום וכ-50-60 אלף קילומטרים בשנה - ללא תאונות. חקירתו נמשכה כשלוש שעות, בסיומה נשלל רישיונו ל-90 יום, כמקובל בתאונות קטלניות, והוא שוחרר ללא תנאים.

"בילינו חג יחד, רצינו להיות ביחד כמו כולם כי אנחנו לא כל כך הרבה ביחד כי אני עובד וגם אשתי", שחזר צ'בוטרב. "נסענו לגן החיות בירושלים. זה קרה בדרך חזרה. מהתאונה אני לא זוכר שום דבר". הוא תיאר את בת זוגו בשמונה השנים האחרונות בדמעות. "אין כמו אירנה, הכי טובה בעולם. שמונה שנים היינו יחד, הכרנו בארץ. אני עצמאי, עבדתי בשביל המשפחה". ‏

חברותיה של ענת, ויקה ומריה סיפרו השבוע כי היא "הייתה חברה מאוד טובה ובכלל ילדה מאוד טובה. תמיד דאגה לאחותה אליסה, הייתה זו שתמיד אוספת אותה מהגן ובית ספר". לדבריהן, "הכי היא אהבה לרקוד בלט".

(עדכון ראשון: 13:00)

Let's block ads! (Why?)



2019-10-24 09:47:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTk1OTHSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "האסון בכביש 6: הרוגי תאונת הדרכים הקטלנית יובאו למנוחות - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.