Search

שידור חי: ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מיוחדת - ישראל היום

שידור חי: ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מיוחדת - ישראל היום

בתום שבוע בחירות מורט עצבים ויומיים לאחר פרסום תוצאות הבחירות הרשמיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים יקיים הערב (שבת) מסיבת עיתונאים שבמהלכה הוא אמור לצאת בהצהרה מיוחדת. 

צילום: משה בן שמחון

על פי תוצאות הבחירות, גוש הימין בהובלת רה"מ נתניהו קיבל 58 מנדטים ואילו בגוש המרכז-שמאל מחזיקים ב-40 מנדטים, כאשר ישראל ביתנו עומדת על שבעה מנדטים והרשימה המשותפת על 15 מנדטים. 

מאז פרסום התוצאות מנסים בגוש המרכז-שמאל לגייס קולות לממשלת מיעוט בתמיכה מבחוץ של ישראל ביתנו ו-12 חברי הכנסת מהרשימה המשותפת, ללא חברי בל"ד.
בנוסף לכך, השבוע יזם יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, להקים ממשלה על בסיס חוק שימנע כהונת ראש ממשלה תחת כתבי אישום. ההצעה זכתה לגיבוי מצד חברי הכנסת אביגדור ליברמן, אחמד טיבי ועפר שלח. בתגובה תקף רה"מ נתניהו את יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, בטענה ש"המהלך שמוביל גנץ חותר תחת יסודות הדמוקרטיה ותחת רצון הבוחר". עוד טען נתניהו כי "גנץ הפסיד ועכשיו הוא מנסה לגנוב את הבחירות". ח"כ גנץ לא נשאר חייב והשיב לרה"מ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "ביבי, שתה כוס מים, תמתין לתוצאות האמת, ותבטיח לכבד אותן".
בתוך כך, בישראל ביתנו, שתומכת ביוזמת גוש המרכז-שמאל למנוע כהונת ראש ממשלה תחת כתבי אישום, הכריזו כי יפעלו לקידום חוק נוסף להגבלת כהונתו של ראש הממשלה לשתי קדנציות.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-07 16:49:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM5NjE10gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "שידור חי: ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מיוחדת - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.