Search

"זה איש שהיה נדמה כי יחיה לנצח, והקורונה לקחה אותו" - ישראל היום

"זה איש שהיה נדמה כי יחיה לנצח, והקורונה לקחה אותו" - ישראל היום

אברהם ארושס בן ה-93 הלך לעולמו במהלך הלילה (שישי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע, מסיבוכים של מחלת הקורונה, כאשר במקביל, בבית החולים השרון בפתח תקווה נפטרה חולת קורונה בת 76 שסבלה ממחלות רקע קשות.

בתו של אברהם, אתי ארושס, אמרה היום: "אנחנו חייבים להישמע להוראות ולא לתת לקורונה לנצח. היא לוקחת את האנשים שבנו את המדינה שלנו רק כי אנחנו לא נשמעים להוראות של משרד הבריאות. אם נעשה את זה, נוכל למנוע את הקורבן הבא".

"אבא היה איש שמח, דוגמה ומופת ליושר ואהבת אדם באשר הוא", הוסיפה ארושס, "הוא היה איש פלמ"ח שאהב את המדינה, האמין בטוב וידע תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה. הוא היה איש כל כך טוב שנדמה היה כי יחיה לנצח. והקורונה ניצחה אותו, לצערי הרב. אני מדברת עליו בשמחה ובכאב, כדי שלא יהיה רק הנפטר מספר 9. הוא היה עולם ומלואו. תמיד ביקש להסתכל על חצי הכוס המלאה, איש עם ערכים".

ארושס הוסיפה קריאה נרגשת לציבור: "במצב שבו אנחנו נמצאים, חייבים להישמע להוראות, ולא לאפשר לנגיף הקורונה לנצח. כל כך עצוב, שהנגיף לוקח את האנשים, מלח הארץ, שבנו את המדינה. זה קורה כי הישראלים לא נשמעים להוראות משרד הבריאות. חייבים למנוע את הקורבן הבא. הטבע אומר לנו פה משהו חשוב מאוד - שהוא הקובע ואנחנו צריכים לשנות את אורחותנו. לא נורא אם הישראלים יישארו שבועיים ויותר בבית, כי אנשים הסתתרו שנים בבורות ועליות גג ושרדו את השואה".

היא הוסיפה כי בני המשפחה לא יודעים כיצד נדבק ארושס המנוח. "הוא היה בבית אבות משען. עדכנתי אותם שהוא חולה קורונה. משרד הבריאות צריך עכשיו לבדוק את כל הדיירים בבית האבות", אמרה בתו.

אברהם הותיר אחריו אישה, גילה, לה היה נשוי 61 שנה. לשניים יש חמישה ילדים, 11 נכדים ושלוש נינות.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-27 09:55:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQ2MTg10gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""זה איש שהיה נדמה כי יחיה לנצח, והקורונה לקחה אותו" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.