Search

סער קורא לנתניהו להתפטר: "אם הייתי בנעליו הייתי מקבל אחריות, המדינה תקועה" - ישראל היום

סער קורא לנתניהו להתפטר: "אם הייתי בנעליו הייתי מקבל אחריות, המדינה תקועה" - ישראל היום

ירי בנגמ"ש בליכוד: במתקפה חסרת תקדים הבוקר (שלישי) קרא חבר הכנסת מטעם הליכוד, גדעון סער, לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו.  

בראיון לתוכנית "קלמן ליברמן" בכאן ב' אמר סער: ""נתניהו היה צריך לקבל אחריות לא בגלל כתב האישום אלא בגלל המצב שהמדינה תקועה בו, בלי יכולת להקים ממשלה. במקומו הייתי מקבל אחריות ומתפטר ומאפשר לתנועה לקיים הליך דמוקרטי".  

בהמשך העביר ביקורת על טענות נתניהו נגד מערכת אכיפת החוק: "בחקירות היו דברים לא תקינים וצריך למצוא את הדרך לטפל בהם. אני לא מוציא מכלל אפשרות שבוצעו עוולות - אך מי שיקבע את הדבר הזה הוא בית משפט. לא מרשיעים פה לא באולפנים ולא בהפגנות ולא ברחובה של עיר." 

מירי רגב קוראת לביטול הפריימריז

השרה רגב על סער: "מקווה שלא יפעל להכניס סכין בגב לנתניהו" 

מוקדם יותר, בראיון לאותה התוכנית, תקפה שרת התרבות מירי רגב בחריפות את ח"כ גדעון סער בשל יוזמתו לקיום פריימריז לראשות הליכוד בשל מצבו המשפטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני חושבת שגדעון עשה טעות גדולה, הוא ירה בתוך הנגמ"ש", אמרה רגב. "אני מקווה שהוא יחזק את הליכוד, לא יפצל אותו – ולא יפעל בעיתוי הזה להכניס סכין בגב לנתניהו". סער השיב לרגב, כשעלה לשידור לשם מתן תגובה: "אני לא מתרגש, זוכר את הימים שהיא התחנפה אליי ותקפה את ראש הממשלה".

בתוך כך, עמיתם של רגב וסער למפלגה, ח"כ יואב קיש, התראיין הבוקר ואמר כי לא יגיע להפגנת התמיכה בנתניהו שתתקיים הערב ליד מוזיאון תל אביב, משום שלטענתו "חברי כנסת לא צריכים להשתתף בהפגנות". בימים האחרונים עלו קולות מצד בכירים בליכוד שהסתייגו מההגעה להפגנה, בשל החשש שיושמעו שם דברים נגד מערכת אכיפת החוק. 

בנוסף  השיב ח"כ קיש לרגב על טענותיה נגד קיום הפריימריז בליכוד: "אנחנו תנועה דמוקרטית. מנסים לעשות דה-לגיטימציה למהלך טבעי שהוא נשמת אפה של התנועה שלנו. אפשר להתנגד לפריימריז, אבל אני לא מקבל התקפות אישיות וטענות של בגידה. פריימריז עכשיו יכולים לחסוך הליכה לבחירות".

סער: "אם לא נעשה שינוי - נעביר את השלטון לשמאל במו ידינו" // צילום: משה בן שמחון

סער השתתף אתמול בכנס בסניף הליכוד בהוד השרון ואמר: "הליכוד יותר גדול מכל אחד מאיתנו", לאחר מכן הוסיף כי "ראש הממשלה נתניהו הוא מהמדינאים הגדולים ביותר בעולם כיום, והוא חילץ את ישראל מהנזקים של הסכם אוסלו. עומדת לו הזכות להליך משפטי הוגן, לא בכיכרות ולא באולפני הטלוויזיה".

אחרי שלב הפרגונים, עבר סער לתקוף את נתניהו: "קיים חשש שאם לא נעשה שינוי - נעביר את השלטון לשמאל במו ידינו. התנועה שלנו איננה בבעלות של אף אחד". סער הוסיף כי "לאחר הפריימריז נתלכד מאחורי מי שינצח, אך חלילה לנו מלהגיע ליום שבו התמודדות דמוקרטית לא תהיה לגיטימית בתנועה שלנו".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-26 07:06:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzEwMzMz0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "סער קורא לנתניהו להתפטר: "אם הייתי בנעליו הייתי מקבל אחריות, המדינה תקועה" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.