Search

סער מחריף את הטון: אם הייתי במקומו של נתניהו, הייתי מתפטר - ערוץ 7

סער מחריף את הטון: אם הייתי במקומו של נתניהו, הייתי מתפטר - ערוץ 7

חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו לאור הפלונטר הפוליטי וחוסר היכולת להקים ממשלה.

"נתניהו היה צריך לקבל אחריות לא בגלל כתב האישום אלא בגלל המצב שהמדינה תקועה בו, בלי יכולת להקים ממשלה. במקומו הייתי מקבל אחריות ומתפטר ומאפשר לתנועה לקיים הליך דמוקרטי", אמר סער.

בראיון לתוכנית ''קלמן ליברמן'' ברשת ב' הגיב סער למתקפה נגדו מצד שרת התרבות מירי רגב, שטענה כי סער ''תוקע סכין בגבו'' של ראש הממשלה. "זאת טרמינולוגיה לא ראויה אך אני לא מתרגש", הגיב סער, ''אני עדיין זוכר את הימים שהיא התחנפה אלי ותקפה את ראש הממשלה והודיעה שתתמוך בי אם אתמודד מולו. על חנופה עוד אף אחד לא קיבל סטירה".

כאמור, רגב תקפה את החלטת סער להתמודד נגד נתניהו ולקרוא תיגר על מנהיגותו בליכוד: "אני חושבת שגדעון עשה טעות גדולה, הוא ירה בתוך הנגמ"ש. אני מקווה שהוא יחזק את הליכוד, לא יפצל אותו – ולא יפעל בעיתוי הזה להכניס סכין בגב לנתניהו".

ח"כ יואב קיש מהליכוד השיב גם הוא לטענות השרה רגב ואמר "אנחנו תנועה דמוקרטית. מנסים לעשות דה לגיטימציה למהלך טבעי שהוא נשמת אפה של התנועה שלנו. אפשר להתנגד לפריימריז, אבל אני לא מקבל התקפות אישיות וטענות של בגידה. פריימריז עכשיו יכולים לחסוך הליכה לבחירות".


Let's block ads! (Why?)



2019-11-26 07:15:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MTkyNjfSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "סער מחריף את הטון: אם הייתי במקומו של נתניהו, הייתי מתפטר - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.