Search

מקרה ראשון של מוות מקורונה ברשות הפלסטינית - סרוגים

מקרה ראשון של מוות מקורונה ברשות הפלסטינית - סרוגים

מקרה ראשון של מוות מקורונה ברשות הפלסטינית

  חיטוי רחובות עזה (צילום: Ail Ahmed/Flash90)

מגיפת הקורונה.

מקרה מוות ראשון בגדה המערבית מנגיף הקורונה דווח הערב (רביעי) בתקשורת הערבית. מדובר באישה בשנות השישים לחייה שנדבקה בנגיף, אושפזה ומתה.

על פי הדיווח ל משרד הבריאות הפלסטיני, בגדה המערבית יש כ-60 נדבקים בנגיף בסך הכל, וברצועת עזה שני נדבקים עד כה שאותרו בשבוע שעבר לאחר שחזרו מחו"ל.

בתוך כך, עו"ד אורי שוורץ, יועמ"ש משרד הבריאות, התייחס היום (רביעי) להנחיות החדשות של משרד הבריאות והבהיר כי בני משפחה שלא גרים יחד לא יוכלו לחגוג יחד את ליל הסדר.

עוד באותו נושא

מתי מותר לצאת מהבית? אלו תקנות החירום המלאות


בדבריו שוורץ הסביר כי ההנחיות קובעות שלא ניתן לנסוע למשפחה – גם במקרה של אנשים שמתגוררים לבד – וכל אחד נדרש לחגוג את הסדר בביתו הפרטי. "לצערינו אנשים יהיו לבד בפסח ובליל הסדר השנה" אמר. "אחד הצמצומים של המשרד זה לא לאפשר נסיעה ברכב המשפחה, וכתוצאה השנה אנשים יצטרכו לבלות את חג הפסח רק עם המשפחה הגרעינית שלהם. זה מצב קשה, ברור, אבל אין מה לעשות".

בהמשך שוורץ התייחס להחלטה שלא לאפשר קיום מניינים בבתי הכנסת, אלא רק בשטח פתוח ובהתאם להגבלות של 10 אנשים השומרים על מרחק. "הממשלה ראתה ערך לאפשר תפילות בקבוצות, ולכן החריגה אותם מההגבלות" הסביר. "הכלל שנקבע כדי להגביל את התפילות שלא יהיו במקום הרגיל אלא בשטח פתוח, עם רק 10 אנשים, ושיהיה מרחק של 2 מטר בין המתפללים".

עוד באותו נושא

נפטר חמישי מנגיף הקורונה בישראל


עוד הבהיר כי "התקנות גם לא מבחינות בין תפילות של דתות שונות – כל תפילה של כל דת תתקיים בשטח פתוח, ולא יכולה להתקיים במבנה סגור". במענה לשאלת סרוגים על מקרים שבהם נדרש ספר תורה לתפילות בשטח פתוח, שוורץ הבהיר כי ההחלטה בנושא תתקבל על ידי הרבנים המקומיים.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-25 16:24:01Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDMzNzUwLSVENyU5RSVENyVBNyVENyVBOCVENyU5NC0lRDclQTglRDclOTAlRDclQTklRDclOTUlRDclOUYtJUQ3JUE5JUQ3JTlDLSVENyU5RSVENyU5NSVENyU5NSVENyVBQS0lRDclOUUlRDclQTclRDclOTUlRDclQTglRDclOTUlRDclQTAlRDclOTQtJUQ3JTkxJUQ3JUE4JUQ3JUE5JUQ3JTk1JUQ3JUFBLSVENyU5NCVENyVBNCVENyU5QyVENyVBMSVENyU5ONIBAA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מקרה ראשון של מוות מקורונה ברשות הפלסטינית - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.