Search

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, נדבק בנגיף הקורונה - ישראל היום

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, נדבק בנגיף הקורונה - ישראל היום

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, נבדק ונמצא חיובי כחולה בנגיף הקורונה. ג'ונסון, שנכנס לבידוד עצמי, צפוי להמשיך להוביל את התגובה של הממלכה המאוחדת להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה.

"במהלך 24 השעות האחרונות פיתחתי תסמינים קלים ונבדקתי ונמצאתי חיובי לנגיף קורונה", אמר ג'ונסון שהוסיף כי "אני עכשיו מבודד את עצמי, אך אמשיך להוביל את תגובת הממשלה באמצעות ועידות וידאו כשאנחנו נלחמים בנגיף הזה".

עוד בנושא:

הקרמלין אישר היום (שישי) כי היה מקרה של הידבקות בווירוס הקורונה בתוך הממשל של הנשיא פוטין, אך יחד עם זאת אותו איש צוות מדובר לא בא במגע עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. דימטרי פסקוב, דובר הקרמלין, אמר בהתייחס לנושא כי לשכתו של הנשיא פוטין נקטה בצעדים בכדי למנוע את התפשטות וירוס הקורונה בתוך הממשל.

ברוסיה נכון להיום ישנם 1,036 חולים מאומתים בנגיף הקורונה ושלושה בני אם שמתו כתוצאה מהידבקות. ביממה האחרונה הצטרפו למניין החולים ברוסיה 196 בני אדם כשמספר המבריאים הכללי עומד בשלב זה על 45. במקביל, ברוסיה עושים מאמצים כבירים בכדי להשתלט על התפרצות הנגיף ולמנוע את התפשטותו במדינה. 

הנשיא פוטין // צילום: רויטרס

רוסיה הכריזה על השבוע הבא כמעין "שבוע חג" שבמהלכו יאסר לקיים טיסות בינלאומיות, כל המסעדות במדינה יהיו סגורות. כמו כן תאסר גם הכניסה לפארקים, לבתי הקולנוע וליתר המקומות שבהם יכולים להתקהל קבוצות גדולות של אנשים, פרט למקומות חיוניים.

מאז שהתפרץ הנגיף בסין בחודש דצמבר של שנת 2019, וירוס הקורונה כבר הספיק להגיע ליותר מ-200 מדינות. נגיף הקורונה כבר הספיק להביא למותם של כמעט 25 אלף בני אדם ברחבי העולם והדביק יותר מחצי מיליון בני אדם. באיטליה, המדינה עם מספר הקורבנות הגבוהה ביותר, מתו 8,215 בני אדם, ובארצות הברית, המדינה עם המספר הרב ביותר של מקרי הידבקות מאומתים, יש כבר יותר מ-86 אלף בני אדם שנדבקו בנגיף הקורונה.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-27 11:31:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQ2MjA30gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, נדבק בנגיף הקורונה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.