Search

שלושה קורבנות נוספים בישראל: מניין המתים מקורונה עלה לשמונה - ישראל היום

שלושה קורבנות נוספים בישראל: מניין המתים מקורונה עלה לשמונה - ישראל היום

משרד הבריאות: מניין הנפטרים מקורונה עלה לשמונה. בבית החולים וולפסון נפטרה היום (חמישי) חולת קורונה בת 91, שהייתה מורדמת ומונשמת במצב אנוש במשך ימים ארוכים. שני חולים נוספים נפטרו בבתי החולים מעייני הישועה והדסה. "החולה שנפטר הוא בן 83 עם מחלות רקע. היה מאושפז אצלנו במשך עשרה ימים במצב קשה", מסר פרופ' מוטי רביד, מנהל בית החולים מעייני הישועה.

עריכה ואנימציה: גלעד דיסטלמן

במשרד הבריאות עדכנו כי מספר המקרים המאומתים של חולי קורונה בישראל עלה ל-2,666. מצבם של 39 מהחולים - קשה. 68 מהחולים במצב בינוני ו-2,483 במצב קל.

על פי נתוני המשרד המעודכנים, 68 החלימו מקורונה, 1,261 נמצאים בטיפול בית ו-325 חולים נמצאים במלוניות ההבראה.

עוד בנושא:

בנה של הנפטרת בוולפסון, תושב קצרין בן 64, מאושפז בבית החולים פדה-פוריה עם קורונה. גם בתה, העובדת כאחות בוולפסון, נדבקה בנגיף.

"צוות המחלקה נלחם על חייה בכל אמצעי במשך ימים ולילות ארוכים, במסירות ובדבקות רבה", מסרו בבית החולים. "אנו משתתפים בצערם של בני המשפחה, אשר נמסרה להם הודעה בנושא. בשעה זו צוות העובדים הסוציאליים המסור שלנו משוחח עם בני המשפחה ומעניק להם מעטפת של סיוע רגשי".

במסיבת עיתונאים שכינס שר הביטחון, נפתלי בנט, בנוגע למשבר הקורונה, הוא אמר: "החלה העליה התלולה. עליה בקצב הידבקות אבל עליה איטית בקצב האישפוזים הקשים".

השר הוסיף: "מאוד קשה להשיג את הציוד. אם נצליח להגדיל את הבדיקות ל-40-30 אלף ביום - נוכל להיכנס לשיגרת קורונה, להפעיל את המשק ולהבין את התמונה. מדינת ישראל נמצאת בצונאמי כלכלי. כדי לשחרר אותו צריך להגדיל ברבבות את בדיקות הקורונה כדי להפסיק את הפטיש הגדול ולעבור לפינצטה".

Let's block ads! (Why?)



2020-03-26 12:02:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQ1ODA10gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "שלושה קורבנות נוספים בישראל: מניין המתים מקורונה עלה לשמונה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.