Search

משרד הבריאות: מניין חולי הקורונה בישראל הגיע למאה - וואלה!

משרד הבריאות: מניין חולי הקורונה בישראל הגיע למאה - וואלה!

מניין החולים בישראל עלה למאה, שני ילדים מהמרכז נדבקו מאביהם
עריכה: עמית שמחה

מניין החולים בנגיף הקורונה בישראל עלה היום (חמישי) למאה. בין החולים החדשים מורה מבית הספר עירוני ה' במודיעין, ש-94 מתלמידיו ו-80 אנשי צוות החינוך נשלחו לבידוד. אחד מהחולים מאושפז בבית החולים איכילוב במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם לאחר שמצבו הוחמר אמש. משרד הבריאות פרסם את המקומות והטיסות בהם שהו, והורה לכל מי שבא עמם במגע להיכנס לבידוד ביתי למשך 14 יום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרד הבריאות הודיעו אתמול על הגבלות חדשות, בראשן הגבלת התקהלויות במקומות סגורים לעד מאה איש, ביטול כנסים ואירועים לא הכרחיים וחובת בידוד ביתי עבור הסובלים מחום ומתסמיני נשימה. בד בבד, רכבת ישראל הודיעה על שיבושים בעקבות מחסור בפקחים, הנמצאים בבידוד מחשש להידבקות, הכוללים ביטול של שלושה קווים.

גם ברחבי העולם נמשכת התפשטות הווירוס, שארגון הבריאות העולמי הגדיר לראשונה כמגיפה עולמית (פנדמיה). בארצות הברית הכריז הנשיא דונלד טראמפ בצעד חריג על עצירת כל הטיסות מאירופה למשך 30 יום, ומשרד החוץ קרא לאזרחים לשקול נסיעות לחו"ל. ביוון מת לראשונה חולה בנגיף, גבר בן 66 ששב מטיול בישראל ובמצרים.

בקובה אובחנו שלושה מקרים ראשונים, בערב הסעודית עלה מניין הנדבקים ל-45. בסין - מוקד התפרצות המגיפה - נרשמה ירידה נוספת במספר החולים, ובמחוז חוביי הודיעו על שורת הקלות בסגר שהוטל את התושבים. באיטליה מניין הקורבנות עלה ל-827, ו-60 מיליון אזרחים נמצאים בסגר, שהוחמר עם הוראה על סגירת כל החנויות.

משרד הבריאות פרסם את רשימת החולים המאומתים והמסלולים שעברו.

11:03 - קורבן ראשון מנגיף הקורונה באלג'יריה

קורבן ראשון מנגיף הקורונה מת באלג'יריה. הרדיו הרשמי במדינה דיווח על מותו של החולה, מבלי לציין האם חלה עליהי במניין הנדבקים במדינה, העומד על 20, רובם בעיירה בלידה. מוקדם יותר השבוע, אלג'ריה אמרה שהיא תאסור על התאספויות כלכליות, חברתיות ופוליטיות, אך לא ברור האם המגבלות יחולו על המחאות ההמוניות המתקיימות מדי שבוע בבירה אלג'יר.

10:56 - מועצת שער הנגב הודיעה על ביטול אירועים מחשש לקורונה

המועצה האזורית שער הנגב הודיעה על ביטול אירועים ונקיטת צעדים למניעת התפשטות נגיף הקורונה, זאת בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות. אחרי הערכת מצב שקיימה המועצה, הוחלט על ביטול ערב הוקרה לנשים מנהיגות ומרוץ שמיים במים. הלימודים מתקיימים על פי הנחיות משרד הבריאות, אך המועצה הבהירה כי היא נערכת לחלוקת חומרי חיטוי במוסדות החינוך. תחנות האוטובוס וטרמינל ההסעות בקריית החינוך עברו חיטוי, וכל האוטובוסים המסיעים את תלמידי שער הנגב, לרבות האוטובוסים של הקבלן, יחוטאו פעמיים ביום.

10:48 - פעילויות בוטלו בקריית מלאכי, מוסדות החינוך עוברים חיטוי

עיריית קריית מלאכי הודיעה על שורת צעדים בעקבות הנחיות משרד הבריאות מחשש להתפשטות נגיף הקורונה: כל הטיולים בבתי הספר וכן פעילות גדנ"ע מתוכננת - בוטלו, כמו גם אירועי יום ספורט לכל המשפחה, יום האישה ואירועי חול המועד פסח. כמו כן, הכניסות לבתי הספר ומגרשי הספורט יעברו חיטוי, לצד גני המשחקים ותחנות האוטובוס. בעירייה אמרו כי ההפסקות בבתי הספר יתקיימו לסירוגין וביקשו מההורים "לצמצם הגעה למוסדות החינוך".

10:27 - החל פינוי של 200 אסירים מבית הסוהר סהרונים

שב"ס החל לפנות את כמאתיים אסירים מבית הסוהר "סהרונים" שיפוזרו בין מתקני הכליאה ברחבי הארץ. בהודעת שב"ס נמסר כי בית הסוהר יוכשר לקליטת כלואים נשאי קורונה באם יאובחנו כאלה בעתיד.

10:25 - המסחר בבורסה בת"א הופסק לחצי שעה לאחר ירידה במדדים

המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב הופסק לחצי שעה לאחר ירידה של 11% במדדים המובילים.

09:52 - השומר החדש מסייע באיתור מתנדבים לחקלאות בעקבות המשבר

בעקבות המחסור בידיים עובדות בשל משבר הקורונה - השומר החדש פותח חמ"ל לחקלאים לסיוע במתנדבים ועובדים בחקלאות. המחסור נובע בין השאר מהסגר בשטחים שהיה בשבוע האחרון והן בשל הנחיית משרד הבריאות שאינה מאפשרת הגעת עובדים מתאילנד. פניות חקלאים ומתנדבים לחמ"ל בטלפון: 5388* או באתר השומר החדש.

09:38 - פורסמו פרטי הטיסות של שבעה מהחולים

משרד הבריאות פרסם את פרטי טיסות בהן שהו שבעה ישראלים שאתמול אובחנו כחולים בנגיף.

חולים 84, 85 ו-86: בשנות ה-30-40, ממרכז הארץ, חזרו מגרמניה.נמצאים בבידוד מתאריך החזרה ארצה.
שהו בטיסה הלוך: ב-1.3 בטיסת AEGEAN A30929 בשעה 5:40 מתל אביב לאתונה, וטיסת AEGEAN A30803 בשעה 8:30 מאתונה למינכן.
בטיסה חזור: ב-6.3 בשעה 6:25 ממנינגן גרמניה לתל אביב בטיסת ריינאייר מספר FR3606.

חולים 87 ו-88: בן 10 ובת 11 שבאו במגע עם אביהם, חולה 42. אחד מהילדים שהה עם האב בספרד ושם נדבק.
טיסה הלוך: 25.02 בטיסת פגסוס PC786 מתל אביב לאיסטנבול בשעה 5:30, 26.02 בטיסת פגסוס PC1099 מאיסטנבול למדריד בשעה 08:45, נחיתה ב-13:30.
טיסה חזור: 2.3 בטיסת אל על LY398 ממדריד שהמריאה בשעה 23:15, ונחתה בנתב"ג ב-3.3 בשעה 04:50.

חולות 89 ו-90: בנות 60 לחייהן ממרכז הארץ, שבו מניו-יורק. נמצאות בבידוד מיד מתאריך החזרה ארצה.
טיסה הלוך: 27.2 מתל אביב למוסקבה בשעה 00:40 חברת AEROFLOT מס' טיסה 505 SU.
ממוסקבה לניו יורק בשעה 09:25 חברת AEROFLOT מס' טיסה 100SU.
טיסה חזור:9.3 מניו יורק למוסקבה בשעה 14:25 חברת AEROFLOT מס' טיסה 101SU .
10.3 ממוסקבה לתל אביב בשעה 8:35 חברת AEROFLOT מס' טיסה 502SU.

כל מי שהיה בטיסות הללו מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות.

09:20 - החלטת השר דרעי על אי כניסת זרים לישראל תכנס לתוקפה בערב

החלטת שר הפנים, אריה דרעי, לפיה לא תותר כניסת זרים מכל העולם תכנס לתוקפה היום בשעה 20:00 בערב. עם זאת, זר אשר יוכיח יכולת ומקום לבידוד בן 14 יום תבחן כניסתו. הוכחת הבידוד תיעשה בנציגות ישראל במקום שהייתו. חריגה זו אינה חלה על מי שנכלל בהחלטות הקודמות ולא יוכלו להכנס זרים המגיעים מ: סין, דרום קוריאה, תאילנד, איטליה, מקאו, סינגפור, הונג קונג, יפן ומצרים, נמסר בהודעת המשרד

09:14 - בשל האיסור על התקהלות - מוקדי קבלת הקהל בעיריית חיפה נסגרו

עיריית חיפה החליטה על סגירת מוקדי קבלת הקהל לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות מאתמול על איסור התקהלות של יותר מ-100 איש. קבלת קהל תתבצע אך ורק באמצעות הטלפון או המייל. בהודעת העירייה נכתב כי המוקדים הטלפוניים באגפי העירייה יתוגברו ושעות פעילותם בשלב זה ישארו ללא שינוי.

09:08 - מניין חולי הקורונה בישראל עלה למאה

משרד הבריאות מעדכן כי מניין חולי הקורונה בישראל עלה למאה.

09:01 - 193,068 זרים עזבו את ישראל בשבועיים האחרונים

רשות האוכלוסין וההגירה מסרה כי בשבועיים האחרונים עזבו את ישראל 193,068 זרים, מתוכם 10,386 וביממה האחרונה מאז כניסת ההחלטה האחרונה לתוקפה ביום שישי סורבה כניסתם לישראל בכלל המעברים (נתב"ג, רמון, טאבה, רבין) מעל 500 זרים העומדים בתנאי איסור הכניסה.

08:02 - בית המעצר מגרש הרוסים בירושלים הושם בבידוד מחשש לקורונה

קצינה מבית המעצר ירושלים דיווחה כי הייתה במגע עם חולה מאומת. בשל כך, בשירות בתי הסוהר הוחלט כי לא תותר כניסה או יציאה מבית המעצר עד לקבלת תוצאות הבדיקה שלה ו-25 אנשי סגל ו-119 כלואים הושמו בבידוד. בהודעת שב"ס נמסר בנוסף כי לא יתקבלו למתקן עצורים חדשים ולא יוצאו עצורים לבית משפט. כמו כן, כלואים שאמורים להשתחרר ישוחררו ישירות לבידוד בית.

08:00 - הלימודים במכללת לוינסקי לחינוך יתקיימו בהוראה מרחוק

מכללת לוינסקי לחינוך החליטה כי כל הלימודים יעברו להוראה מרחוק החל מיום ראשון. היום הלימודים במכללה עדיין יתקיימו כמתוכנן פנים אל פנים בכיתות קטנות מ -100 איש.

08:00 - כל פעילויות הגדנ"ע בבתי הספר בוטלו

בעקבות הנחיית משרד הבריאות ובתאום עם צה"ל הוחלט לבטל את כל פעילויות הגדנ"ע בבתי הספר עד לתאריך ה-26 במרץ. הפעילות חלה על 27 מוסדות חינוך, בהם בין השאר הרצוג חשמונאי, מקיף ד' אשקלון, כפר חסידים, תיכון קריית מלאכי ואמי"ת רעננה.

07:47 - עובדים בשגרירות ארה"ב נשלחו לבידוד

עובדים בשגרירות ארצות הברית בישראל נשלחו לבידוד בבתיהם, זאת לאחר שממצאי חקירה אפידמיולוגית העידו כי חולה קורונה שהה בחדר ההמתנה במבנה השגרירות בתל אביב ב-5 במרץ בין 12:30-10:30. בשגרירות קראו לציבור ששהה בזמן זה בחדר ההמתנה להיכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות בישראל. "נספק עדכונים לפי הצורך", אמרו בשגרירות.

07:40 - הלימודים בחטיבת הביניים בכוכב יאיר לא יתקיימו

ראש המועצה המקומית כוכב יאיר צור יגאל, יובל ארד, הודיע הבוקר על הפסקת הלימודים בחטיבת הביניים ביישוב. ההחלטה התקבלה לאחר שרעייתו של חולה 71 המתגוררת ביישוב שהתה בבית הספר זמן ממושך. ראש המועצה עדכן את חדר המצב של משרד החינוך בנושא, וההחלטה התקבלה בתמיכתו.

רעיית החולה פיתחה תסמינים של המחלה אף היא ובדיקה נלקחה ממנה ביום שלישי בערב ואולם טרם התקבלו תוצאות הבדיקה. "אני מבין את העומס הקיים על מערכת הבריאות ואולם לא ניתן לקחת סיכון משמעותי על גבם של כ-50 אנשי צוות בית הספר וכ- 500 תלמידים", אמר. "קיבלתי החלטה לקרוא לעצירת הלימודים ליומיים כדי לאפשר להשלים את הבדיקות הרפואיות ולקבל החלטה בהמשך". בית הספר יערך הבוקר לאפשר למידה מרחוק והנחיות לתלמידים יפורסמו בהמשך.

06:43 - יוון: קורבן ראשון מקורונה - בן 66 ששב מישראל ומצרים

קורבן ראשון מנגיף הקורונה ביוון: גבר בן 66, ששב בסוף חודש פברואר מביקור צליינים בישראל ובמצרים. במשרד מסרו כי הגבר סבל מבעיות בריאותיות. עד כה אותרו ביוון 99 חולים.

06:38 - סין: מחוז חוביי יאפשר הקלות בסגר שהוטל בעקבות הקורונה

ועדת הבריאות במחוז חוביי בסין, מוקד התפרצות נגיף הקורונה, הודיעה על שורת הקלות במסגרת הסגר שהוטל באזור. בין הצעדים חידוש הפעילות בכמה מפעלי ייצור בערים קיאנג'יאן ושישו ובחבלי גונג'ן וג'ושי.

06:32 - צה"ל: 2,382 אנשי קבע וחיילים נמצאים בבידוד

2,382 משרתי צה"ל ו-50 עובדי צה"ל נמצאים בבידוד - כך מסר דובר צה"ל. מרבית המבודדים שבו מחופשה פרטית בחו"ל, והיתר באו במגע עם חולים בנגיף הקורונה.

05:44 - תאילנד: מניין החולים בנגיף הקורונה עלה ל-70

11 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה אותרו בתאילנד - כך הודיע משרד הבריאות במדינה. בכך, עלה מניין החולים בתאילנד ל-70.

05:15 - ארה"ב: משרד החוץ המליץ לאזרחים לשקול טיסות לחו"ל

משרד החוץ של ארצות הברית המליץ לאזרחי המדינה לשקול טיסות לחו"ל בעקבות החשש מהידבקות בנגיף הקורונה. אזהרת המסע מגיעה לאחר הודעתו של הנשיא דונלד טראמפ על ביטול הטיסות מאירופה למשך חודש.

04:45 - יפן: אולימפיאדת טוקיו תיפתח בחודש יולי ללא שינוי

יפן הודיעה כי אין שינוי בפתיחת משחקי אולימפיאדת 2020 בטוקיו בחודש יולי, למרות התפשטות נגיף הקורונה. דובר הממשלה יושיהידה סוגה אמר כי צוות מומחים קבע שאין צורך להכריז על מצב חירום ביפן, אך המדינה תוסיף לעקוב אחר הווירוס.

03:41 - דרום קוריאה: מניין הקורבנות מקורונה עלה ל-66

מניין הקורבנות בנגיף הקורונה בקוריאה הדרומית עלה ביממה האחרונה לשישה - כך מסרו הרשויות הבריאות במדינה. כמו כן, נרשמו 114 מקרי הידבקות חדשים. עד כה מתו בקוריאה הדרומית 66 חולים בקורונה ונדבקו 7,869 נוספים.

03:15 - ארה"ב: כל הטיסות מאירופה בוטלו למשך 30 יום

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הורה על עצירת כל הטיסות מאירופה, מלבד בריטניה, ל-30 הימים הבאים במסגרת הצעדים למניעת התפשטות הנגיף הקורונה. הצעד ייכנס לתוקפו ביום שישי בחצות (שעון מקומי). הנשיא הוסיף כי ינקוט בפעולות חירום כדי להעניק סיוע כלכלי לעובדים חולים, מבודדים או מסייעים לאדם אחר שנדבק.

02:56 - קובה: שלושה חולים ראשונים מנגיף הקורונה

שלושה חולים ראשונים בנגיף הקורונה אותרו בקובה - כך דווח ברשת הטלוויזיה במדינה. הנדבקים הם אזרחי איטליה שהגיעו לקובה ביום שני האחרון.

02:55 - סין: 11 קורבנות חדשים, ירידה במספר הנדבקים

סין הודיעה על 11 קורבנות נוספים מנגיף הקורונה, ומניין המתים מהמחלה עלה ל-3,169. במקביל אובחנו 15 חולים חדשים בווירוס - ירידה לעומת 24 יום קודם לכן. סך הנדבקים במדינה עד כה הוא 80,793. עשרה מהקורבנות מגיעים ממוקד התפרצות המגיפה העולמית, מחוז חוביי.

01:30 - מורה ממודיעין נדבקה בקורונה; כמאה תלמידים יישלחו לבידוד

עיריית מודיעין-מכבים-רעות הודיעה כי מורה תושבת העיר נדבקה בנגיף הקורונה, ובעקבות זאת 94 תלמידים ו-80 אנשי צוות בבית הספר עירוני ה' בו לימדה ייכנסו לבידוד ביתי. מצבה של המורה מוגדר קל, והיא שהתה בבידוד מאז יום שבת האחרון.

01:20 - ארה"ב: סן פרנסיסקו הורתה לא לקיים אירועים רבי-משתתפים

עיריית סן פרנסיסקו שבקליפורניה הורתה לא לקיים אירועים בהשתתפות יותר מאלף איש עד 25 במרץ בניסיון למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. עד כה נרשמו בעיר 14 מקרי הידבקות, לצד דיווחים על 99 נוספים.

00:55 - סעודיה: מניין החולים בקורונה עלה ל-45

ערב הסעודית הודיעה על 24 חולים נוספים בנגיף הקורונה, ובכך עלה מניין הנדבקים בממלכה ל-45. בין החולים החדשים שני אזרחים ששבו מעיראק, ילדה בת 12 שהייתה במגע עם סבה שחזר מאיראן ו-21 מצרים.

23:26 - בגלל פקחים בבידוד: רכבת ישראל הודיעה על ביטול שלושה קווים

רכבת ישראל הודיעה על ביטול שלושה קווים, בעקבות מחסור בפקחים, הנמצאים בבידוד מחשש להידבקות בנגיף הקורונה. החל ממחר לא יופעלו רכבות בקווים באר שבע צפון האוניברסיטה-דימונה, בית שמש-ירושלים מלחה ולוד-ראשון לציון הראשונים. כמו כן, לא יופעלו רכבות הלילה בין תחנות באר שבע מרכז ותל אביב ההגנה.

ברכבת ישראל אמרו כי בימים האחרונים זינק מספר הפקחים הנמצאים בבידוד ל-27, כך שנוצר מחסור בצוותים להפעלת רכבות הנוסעים. "אנו שבים ומזכירים כי על פי הנחיות משרד הבריאות, במקרה של בידוד ביתי, אין להשתמש בשירותי הרכבת", הוסיפו ברכבת.

23:08 - איטליה הכריזה על סגירת כל החנויות במדינה

ראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה הכריז על סגירת כל החנויות במדינה, פרט לבתי המרקחת וחנויות המזון. זאת, בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה במדינה, חרף הסגר הכללי שהוטל עליה.

21:45 - הוחמר מצבו של אחד מחולי הקורונה המאושפז באיכילוב

חלה החמרה במצבו של אחד מהנדבקים בנגיף הקורונה, חולה 71, המאושפזים במרכז הרפואי איכילוב שבתל אביב. החולה, המאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי, מורדם ומונשם כשמצבו קשה. מדובר באחד מהחולים שמקור הידבקותם איננו ידוע, אך מוקדם יותר פרסם משרד הבריאות את המסלול שעבר כדי להורות על חובת בידוד למי שהיו עשויים לבוא עמו במגע. הוא סובל ממחלות רקע, ואינו מעשן.

21:34 - יוארך הסגר על בית לחם, הוטלו הגבלות על התנועה מהגדה

שר הביטחון נפתלי בנט החליט על נקיטת שורת צעדים בניסיון לבלום את התפשטות נגיף הקורונה, בתום התייעצות ביטחונית ובהתאם להמלצת גופי הביטחון. במסגרת הצעדים, יוארך הסגר הקיים על רצועת עזה עד לצאת השבת. מיהודה ושומרון, תותר כניסת פועלים וסוחרים בלבד עד גיל 50, ובמקביל יימשך הסגר על העיר בית לחם. חל איסור על כניסת ישראלים לשטחי A ו-B, למעט מקרים חריגים באישור פרטי.

משרד הביטחון מסר כי "מדובר בצעדים שמטרתם למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה, תוך צמצום הפגיעה במשק במידת האפשר. היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים (מתפ"ש) פועלת בתיאום עם הרשות הפלסטינית על מנת ליישם את הנחיות שר הביטחון ולהעביר מסרים בהתאם. שר הביטחון יקיים הערכות מצב שוטפות על מנת לתקף את ההנחיות ולגבש צעדים נוספים ככל שיידרשו".

מניין החולים בישראל עלה למאה, שני ילדים מהמרכז נדבקו מאביהם
צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

21:15 - מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל-97

15 מקרים חדשים של חולי קורונה התגלו בישראל. בסך הכול, עלה מספר הנדבקים ל-97.

19:30 - הנחיות חדשות: התקהלויות יוגבלו למאה איש, בידוד לסובלים מחום ושיעול

ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרד הבריאות הכריזו היום (רביעי) על הנחיות חדשות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה, בראשן הגבלת התקהלויות במקומות סגורים עד למאה איש. "יהיו החרגות לצרכי ביטחון ובריאות, אבל גם עוד נושאים", ציין נתניהו. לדבריו, נשקלת האפשרות לדחות את שנת הלימודים באוניברסיטאות, אך בתי הספר, מקומות העבודה והתחבורה הציבורית ימשיכו לפעול. כחלק מהשיח מול המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג), תיבחן פתיחת שנת הלימודים באמצעות למידה מרחוק ולא במידה פרונטלית. נתניהו קרא שלא לקיים כנסים או אירועים אם אין צורך והסביר כי "אנחנו במגפה עולמית. מדינות אחרות שלא נקטו בצעדים שנקטנו נמצאות במדרון מאוד קשה".

ההגבלות על התכנסויות חלות גם על אירועים פרטיים כגון חתונות, בר מצוות ושמחות. כחלק מההנחיות החדשות, במשרד הבריאות קראו לכל מי שסובל מחום של יותר מ-38 מעלות או משיעול וקוצר נשימה להיכנס לבידוד עד יומיים מחלוף התסמינים. עוד נקבע כי אירועי ספורט יתקיימו ללא קהל. החנויות, הקניוניום ומרכזי הקניות יפעלו למניעת צפיפות ולוויסות עומס המבקרים. המעסיקים התבקשו להיערך להגדלה ככל הניתן של העבודה מרחוק של העובדים. כמו כן, צוותי בריאות המטפלים בחולים הונחו להתכנס רק למטרות עבודה ובקבוצות שלא יעלו על 15 איש.

בהצהרה מיוחדת יחד עם שר הבריאות יעקב ליצמן, מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב וראש המל"ל (המטה לביטחון לאומי) מאיר בן שבת, קרא נתניהו לאזרחי המדינה לגלות "הקרבה" כדי לסייע בהתמודדות עם הנגיף ואמר כי "יהיה לנו יותר קשה לפני שיהיה יותר קל".

(עדכון ראשון: 00:00)

Let's block ads! (Why?)



2020-03-12 08:56:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzNDYwNDTSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "משרד הבריאות: מניין חולי הקורונה בישראל הגיע למאה - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.