Search

הנהלת בתי המשפט: לא מתנגדים לחשיפת החומרים מהטלפון של אפי נוה - וואלה!

הנהלת בתי המשפט: לא מתנגדים לחשיפת החומרים מהטלפון של אפי נוה - וואלה!

הנהלת בתי המשפט: לא מתנגדים לחשיפת החומרים מהטלפון של אפי נוה
עריכה: עמית שמחה

הנהלת בתי המשפט הודיעה היום (שישי) כי אינה מתנגדת לחשיפת החומרים המצויים בטלפון הנייד של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, זאת בעקבות פרסומים שונים בימים האחרונים בנוגע להתכתבות בין נוה לשופט בכיר.

"בימים האחרונים אנו עדים לפרסומים שונים בדבר הקלטות והתכתבויות שקיים נוה לפי הנטען עם שרים, פוליטיקאים, שופטים ועיתונאים לפני כשלוש שנים", נכתב בהודעה מטעם דוברות הנהלת בתי המשפט, "הרשות השופטת מצידה אינה מבקשת לחסות דבר ואין לה כל התנגדות שהחומרים ייחשפו, על מנת לשים קץ למסע ההכפשות חסר האחריות נגד שופטי ישראל בכללותם העושים את מלאכתם במסירות, במקצועיות ובאמונה".

בינואר 2019 נחקר נוה באזהרה בחשד שפעל למינוי וקידום שופטים בתמורה לשוחד מיני, בעקבות זאת התפטר מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין. בסיום החקירה הודיעה המשטרה שהתגבשה תשתית ראייתית נגדו ונגד השופטת אסתר כרייף לביצוע עבירות מתחום טוהר המידות, ובדצמבר 2019 הודיעה הפרקליטות על החלטתה להעמיד את נוה ואת כרייף לדין באשמת שוחד, וזאת בכפוף לשימוע.

המידע שהחל את החקירה נלקח מטלפון סלולרי של נוה שנמסר לעיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף, שמסרה אותו לאיש מקצוע לשם פריצתו. נוה הגיש תלונה במשטרה נגד שטייף על נטילת הטלפון ללא רשות ועל הפריצה אליו. בנוסף, תבע נוה מגלי צה"ל ושטייף פיצוי של 7 מיליון שקלים והשבת כל ההעתקים של כל החומרים שהיו במכשיר.

בתביעה, שהגיש נוה באמצעות סנגורו, עו"ד בעז בן צור, שטייף ואנשי גלי צה"ל שנכללים בתביעה "פשפשו בכל פינה ופינה בחייו של התובע: התכתבויותיו על ילדיו הקטנים, חבריו ולקוחותיו תוך הפרת חיסיון עו"ד-לקוח, ולמעשה - שורה ארוכה של אנשים, לרבות שרים, חברי כנסת, שופטים, אנשי מערכת האכיפה ועוד. תמונותיו האישיות ותמונות ילדיו; קטעי קול השמורים במכשיר; היסטוריית הגלישה של התובע וכן הלאה וכן הלאה. אין היבט בחייו האישיים והפרטיים של התובע שלא נסרק על ידי הנתבעים במסרקות ברזל. לא נותר לו ולו אבק של פרטיות".

Let's block ads! (Why?)



2019-12-27 13:10:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMzE3NDLSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הנהלת בתי המשפט: לא מתנגדים לחשיפת החומרים מהטלפון של אפי נוה - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.