Search

ליברמן: ישראל ביתנו לא תיתן חסינות לנתניהו - סרוגים

ליברמן: ישראל ביתנו לא תיתן חסינות לנתניהו - סרוגים

ליברמן: ישראל ביתנו לא תיתן חסינות לנתניהו

  (צילום: עטרה גרמן, סרוגים)

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אומר בפתח ישיבת סיעתו, כי ישראל ביתנו לא תתמוך בחסינות לראש הממשלה בנימין נתניהו העומד בפני כתב אישום בשלוש פרשיות הפרת אמונים ואישום אחד בשוחד.

עוד באותו נושא

גליק לנתניהו: "לטובת מדינת ישראל- קח פסק זמן"


צילום: עטרה גרמן, סרוגים

"מאחל שנתניהו יצא זכאי, זך כשלג. אבל המקום היחיד לבירור הסוגיה זה אך ורק בית המשפט." אומר ליברמן ומתכוון לאפשרות כי נתניהו יבקש מהכנסת לשמור על חסינותו מהעמדה לדין. "הרעיון של החסינות עלול להוות פגיעה קשה באמון הציבור במערכת".

לשאלת כתב ידיעות אחרונות יובל קרני, ליברמן מחדד את עניין החסינות: "לא הייתה פניה לחסינות לכנסת, וגם ראש הממשלה אמר שלא יפנה לקבל חסינות. אני מאמין שכך או אחרת, הדבר היחיד שיתקבל על ידי כל אזרחי המדינה זו החלטה של בתי המשפט ולא משהו אחר"

זמנו את כל ראשי המפלגות,עד שיצא עשן לבן

על המערבולת הפוליטית: אנחנו דוהרים בעיניים פתוחות למערכת בחירות נוספת ומיותרת. ספק אם פה בכנסת יש סיכוי למנוע את הבחירות החדשות."

קורא לנשיא ריבלין  וליו"ר הכנסת אדלשטיין: זמנו את כל ראשי המפלגות, שבו איתם עד שיצא עשן לבן. הם שני אנשים שמסמלים את הממלכתיות, את היכולת להיתלות מעל שיקולים פוליטיים. מצפה ששניהם ייכנסו באופן מתואם ויפעילו לחצים על ראשי המפלגות

Let's block ads! (Why?)



2019-11-25 12:35:26Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzkzMDQ3LSVENyU5QyVENyU5OSVENyU5MSVENyVBOCVENyU5RSVENyU5Ri0lRDclOTklRDclQTklRDclQTglRDclOTAlRDclOUMtJUQ3JTkxJUQ3JTk5JUQ3JUFBJUQ3JUEwJUQ3JTk1LSVENyU5QyVENyU5MC0lRDclQUElRDclOTklRDclQUElRDclOUYtJUQ3JTk3JUQ3JUExJUQ3JTk5JUQ3JUEwJUQ3JTk1JUQ3JUFBLSVENyU5QyVENyVBMCVENyVBQSVENyVBMNIBAA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ליברמן: ישראל ביתנו לא תיתן חסינות לנתניהו - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.