Search

הערעור התקבל: ניסו שחם הורשע בהטרדה מינית והפרת אמונים - וואלה!

הערעור התקבל: ניסו שחם הורשע בהטרדה מינית והפרת אמונים - וואלה!

הערעור התקבל: ניסו שחם הורשע בהטרדה מינית והפרת אמונים
צילום: ניב אהרונסון

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שני) את את ניצב לשעבר ניסו שחם בעבירה של מרמה והפרת אמונים. בכך, קיבל את ערעור הפרקליטות והפך את החלטת בית משפט השלום מאפריל שעבר. שחם, כך נקבע, קיים מערכות יחסים עם שורת שוטרות זוטרות ולאחר מכן קיבל החלטות שונות בעניינן. בנוסף הורשע שחם בעבירה של הטרדה מינית, וכן נותרה בעינה הרשעתו במעשה מגונה.

"בארגון כזה, ניצול המעמד והדרגה לצורך ניצול מאוויים מיניים הוא בעל חומרה ייחודית", כתבה השופטת דיסקין, והוסיפה: "הפער העצום בין שחם לשמונה השוטרות מבחינת הגיל, המעמד, הסמכות והמרות, הוא קרקע פוריה להצמחת עשבים שוטים של ניצול מרות. העבירה של הפרת אמונים נועדה למנוע בדיוק מקרים מסוג זה".

עוד כתבה דיסקין כי מהמשפט עלתה "תמונה קשה של התנהלות שיטתית וסדרתית" מצדו של שחם. עוד צויין כי "כי כל שמונה השוטרות היו בדרגות נמוכות ובתפקידים זוטרים, וחלקן אף שוטרות בשירות חובה. בהקשר זה נדמה שגם אם אין יחסי כפיפות ישירים, יש בנסיבות אלה כדי לצמצם את יכולת ההתנגדות של השוטרות".

בשנה שעברה הורשע שחם במעשה מגונה בשוטרת, אך זוכה משורה של אישומים בהטרדה מינית של שוטרות ובכמה עבירות של מרמה והפרת אמונים, משום שקיבל החלטות בנוגע לשמונה שוטרות זוטרות שאיתן קיים מערכות יחסים. הפרקליטות ערערה על זיכויו של שחם ממרבית כתב האישום, בעוד הוא ערער על ההרשעה היחידה. היום הפך הזיכוי המהדהד להרשעה.

בחודש דצמבר של השנה שעברה נגזרו עליו 240 שעות עבודות לתועלת הציבור ושישה חודשי מאסר על תנאי. כעת התיק הוחזר לבית משפט השלום לצורך קביעת העונש החדש.

Let's block ads! (Why?)



2019-09-23 10:31:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTQ0NznSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הערעור התקבל: ניסו שחם הורשע בהטרדה מינית והפרת אמונים - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.