Search

זחיחות בכחול לבן: "גנץ חושב שהוא צריך להיות ראש ממשלה לבד" - ישראל היום

זחיחות בכחול לבן: "גנץ חושב שהוא צריך להיות ראש ממשלה לבד" - ישראל היום

למרות שרשמית ב"כחול לבן" מחכים לתוצאות האמת הערב (חמישי), בכחול לבן התקשו להסתיר את אושרם הבוקר, עם עדכון תוצאות האמת לפיהן זכתה המפלגה ל-33 מנדטים לעומת 31 לליכוד, והשיגו את מטרתם - להיות המפלגה הגדולה ביותר. בתווך, מבהירים מקורבי גנץ שבכחול לבן לא מתרגשים "מחנופת נתניהו לממשלת אחדות". בכיר בכחול לבן ל"ישראל היום": "נתניהו קשקשן. אנחנו לא מאמינים לו".

 

צילום: יורי ילון

 

בשעה 14:00 תתקיים ישיבת סיעה ראשונה לרשימה לאחר הבחירות, וצפויות שם הצהרות מטעם ראשי ההנהגה: יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, ח"כ יאיר לפיד, ח"כ משה (בוגי) יעלון וח"כ גבי אשכנזי.

בינתיים, ב"כחול לבן" זחוחים ביותר מהחיזורים של נתניהו אחריהם. ברשימה סירבו אומנם להתייחס באופן רשמי לדברי נתניהו, אך גורמים בסביבת גנץ אמרו ל"ישראל היום" כי "הניסיון של נתניהו לאחדות אתנו הוא עלוב. בני לא אהב את לחיצת היד המאולצת שלו עם נתניהו, שהגיעה 'בתיווכו' של ריבלין. הוא חושב שהוא צריך להיות ראש ממשלה לבד, ולא ראש ממשלה בשותפות עם אף אחד אחר".

בתוך כך, צוות המו"מ של כחול לבן, שפנה כבר בליל הבחירות למפלגות השמאל, ממשיך גם היום בעבודתו ובודק את השטח גם עם מפלגות הימין.

בראש צוות המו"מ הקואליציוני של כחול לבן עומד ד"ר יורם טורבוביץ, שניהל את לשכת ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. עוד לוקחים חלק בצוות המו"מ: שלום שלמה, הוד בצר, הלל קוברינסקי וישראל בכר.

מוקדם יותר קרא נתניהו לגנץ: "אני קורא לך, ח״כ בני גנץ: בני, עלינו להקים ממשלת אחדות רחבה עוד היום. העם מצפה מאיתנו, משנינו, שנגלה אחריות ושנפעל לשיתוף פעולה. לכן אני קורא לך - בני, בוא ניפגש היום, בכל שעה, בכל עת, כדי להניע את המהלך הזה שהוא צו השעה. אסור לנו ואין שום סיבה להגיע לבחירות שלישיות - אני נגד זה. צו השעה - ממשלת אחדות רחבה, עוד היום".

Let's block ads! (Why?)



2019-09-19 09:43:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkzNDA50gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "זחיחות בכחול לבן: "גנץ חושב שהוא צריך להיות ראש ממשלה לבד" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.